به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگسرای سرو، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، محمدرضا بهمنی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدصادق افراسیابی نویسنده و معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسول جلیلی عضو شورای عالی فضای مجازی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران، اساتید دانشگاه و تعدادی از اهالی رسانه در این آیین حضور خواهند داشت.

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» به بررسی بسیاری از مفاهیم مهم و ارزشمند رسانه‌ای به زبان ساده و شیوا پرداخته و با هدف آموزش سواد رسانه‌ای به مردم و فرهنگسازی استفاده ار رسانه های جمعی به ویژه شبکه‌های اجتماعی به رشته تحریر درآمده است.

فرهنگسرای سرو چندی پیش نشست «جنگ‌های رسانه‌ای و روش‌های مقابله با آن» را برگزار کرده بود و این بار جدیدترین اثر تولیدشده در موضوع سواد رسانه‌ای را رونمایی و بررسی خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در آیین رونمایی از کتاب «سواد رسانه‌ای» می‌توانند روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، جنب پارک ساعی، کوچه ساعی یکم مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.