همایون امیرزاده روز شنبه درگفت و گو با ایرنا در بوشهر افزود: یکی از دلایل حضور وزیر ارشاد در استان ها آشنایی با ظرفیت های فرهنگی، هنری و پدید آورندگان و خالقان این آثار است.
وی اضافه کرد:همچنین در این سفرها تکریم و احترام به نخبگان و صاحبان آثار فرهنگی و هنری و پیشکسوتان که در جریان سازی فرهنگی، هنری یا رسانه ای موثر هستند، دیدار چهره به چهره در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: در فرایند 13 سفر برنامه ای و مناسبتی استانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر سفرهای مناسبتی ظرف یک سال گذشته فرصتی ایجاد می شود در یک دیدار چهره به چهره و صمیمی صحبت های فعالان حوزه تولید آثار فرهنگی و هنری شنیده شود.
امیر زاده در بخش دیگری از این مصاحبه در باره اهمیت حضور مدیران روابط عمومی اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای معاونان این ادارات کل افزود: روابط عمومی ها زبان گویای سازمان هستند که ضرورت دارد در تقویت این جایگاه تمهیداتی اندیشیده شود.
وی بیان کرد: دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی در شورای معاونان نیز در این ارتباط انجام گرفته است.
امیرزاده تاکید کرد: چنانچه روابط عمومی ها در متن تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های سازمان قرار گیرند می توانند در انجام وظیفه های ذاتی خود به عنوان حلقه های ارتباطی بین حاکمیت و مردم و جامعه مخاطب بخوبی نقش آفرین باشند.
وی یادآور شد: در ارتباط با جایگاه روابط عمومی در چارت سازمانی نامه هایی به سازمان امور استخدامی کشور ارسال شده که در آینده شاهد اتفاق های خوبی خواهیم بود.
امیرزاده بیان کرد: توجه به واحد روابط عمومی باید در اولویت باشد تا بتوان در انجام فعالیت ها قدم ها را رو به جلو برداشت.
وی بیان کرد: در برقراری ارتباط و ایجاد گفت و گوی دوطرفه دچار اختلال هستیم که باید با ایده و طرح های خلاقانه اعتماد را در جامعه ایجاد کنیم و روابط عمومی در این زمینه نقش محوری دارد.
امیرزاده اظهار داشت: مدیر روابط عمومی باید نسبت به دغدغه همکاران خود آگاه باشد تا مشکلات و چالش‌های داخل یک مجموعه را حل کند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تبلیغ و ارائه عملکرد از وظایف اصلی روابط عمومی هاست که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در این زمینه از استان های برتر است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.