به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک سالروز تولد حضرت زهرا (س) و روز زن، بیان داشت: محبت به خاندان پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت در صد موقعیت دست انسان را می‌گیرد که یکی از این موقعیت‌ها در زمان مرگ می‌باشد.

وی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تنها یک هفته به انتخابات باقی مانده است و دوست و دشمن به انتخابات پیش‌رو چشم دوخته‌اند و در این مدت باید به وظایف نمایندگان توجه داشت تا نماینده سالمی انتخاب نمائیم.

نورپور با تاکید بر نقش نمایندگان مجلس در کشور، تبیین کرد: اگر مجلس ما مجلس قوی و سالمی باشد، وزیران و مدیران بالایی ما در پی پیگیری نمایندگان، سالم خواهند بود و مطمئناً زمانی که مدیران بالایی و وزیران ما سالم باشند مدیران میانی و فرمانداران و استانداران سالمی را نیز انتخاب می‌کنند.

وی همچنین در رابطه با طرز تفکر موجود در حال حاضر پیرامون مذاکره با آمریکا وجود دارد، بیان داشت: بدون شک چنین افرادی در این شرایط که بعد از شهادت سردار سلیمانی دم از مذاکره و توافق می‌زنند، نمی‌توانند منجی و نجات بخش باشند.

امام جمعه بخش گلستان در پایان با توجه به مشکلات موجود در کشور، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ما رفع شود باید افرادی با روحیه جهاد و شهادت و آشنا به مکتب شهید سردار سلیمانی روی کار بیایند چراکه کسانی که کت و شلوار و کفش‌های چند میلیونی می‌پوشند نمی‌توانند راهگشا باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.