به گزارش ایرنا، از شامگاه گذشته تا کنون و با آغاز زمان رسمی تبلیغات، طرفداران برخی از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با حضور در خیابان‌های شهرهای حوزه انتخابیه، نسبت به نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی در مناطق مختلف اقدام کردند.
دیوارهای مدارس، ایستگاه‌های اتوبوس، علائم راهنمایی و رانندگی، دیوار بانک‌ها، پست‌های برق و مخابرات، باجه‌های تلفن شهری، صندوق‌های پست، پل‌های عابر پیاده، دیوار اماکن تاریخی و سایر اماکن عمومی از گزند نصب پوستر در امان نمانده است.
با وجود آن که شهرداری ورامین ۲۱ نقطه را برای تبلیغات نامزدها در نظر گرفته ولی طرفداران نامزدها، خلاف قانون تبلیغات عمل کرده و در هر نقطه از شهر، پوستر چسباندند.
عوامل شهرداری ورامین از ابتدای امروز نسبت به امحاء آثار تبلیغاتی اقدام کرده‌اند ولی نوع چسب استفاده شده باعث می‌گردد تا آثار آن برجا بماند.
با متخلفان برخورد قانونی می‌شود
فرماندار شهرستان ورامین و رییس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: در جلسه هماهنگی و توجیهی با نامزدهای انتخابات، تمامی موارد قانونی تبلیغات به این افراد اطلاع رسانی شده و کتابچه قانون به آن‌ها تحویل داده شده است.
حسین کاغذلو افزود: هیچ توجیهی برای ارتکاب افراد به تخلفات تبلیغاتی وجود ندارد، چرا که آن‌ها به خوبی از موارد قانونی اطلاع دارند.
وی خاطرنشان کرد: با فعال شدن کمیته امحا ستاد انتخابات، آثار تبلیغاتی غیر قانونی از سطح شهرستان جمع آوری و موارد تخلف، در پرونده نامزدهای انتخابات ثبت می‌ شود.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.