سردار حسن حسن زاده شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد جامع خیرآباد ورامین گفت: آمریکا تصور می‌کرد که با به شهادت رساندن شهید سلیمانی، راه وی را خاتمه می‌دهد ولی امروز به خوبی فهمید که این شهید سرافراز ایران اسلامی تفکر است که در جای جای دنیا رخنه کرده است.
وی اظهار کرد: اگر در زمان حیات حاج قاسم سلیمانی خواب راحت به آمریکایی و رژیم اشغالگر قدس حرام شده بود امروز به برکت شهادت ایشان حتی زندگی راحت نیز از آنان سلب شده است.
وی با بیان این که خط قرمز حاج قاسم سلیمانی انقلاب و انقلاب گری بود اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند که دشمن با کسی که مظهر قدرت انقلاب است، دشمنی بیشتر دارد به این دلیل آن‌ها نتوانستند وجود حاج قاسم سلیمانی را تاب آورده و او را در عملیاتی ناجونمردانه به شهادت رساندند.
حسن زاده افزود: آمریکا با به شهادت رساندن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، بغض و کینه‌ای  که نسبت به او داشتند را بروز دادند چرا که حاج قاسم سلیمانی، مظهر قدرت اسلام، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و چهره بین المللی مقاومت و مبارزه با تروریسم بود.
وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن، روزپیروزی انقلاب اسلامی گفت : همزمانی جشن پیروزی انقلاب اسلامی با چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی صحنه‌های باشکوهی از تجدید میثاق مجدد مردم با خون شهدا، شهدای مدافع حرم و امام راحل بود و بی شک حماسه دیگری را در راهپیمایی این روز شاهد خواهیم بود.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران افزود: دشمن نه از توان موشکی و نظامی ایران که از حضور مردم که مظهر اقتدار و قدرت ایران اسلامی است هراس دارد.
وی از راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان زمینه ساز حضور مردم در انتخابات یاد کرد و  افزود: اگر می‌خواهیم مجلسی قوی و در شأن و تراز جایگاه والای انقلاب و اسلام داشته باشیم، باید خط قرمز انتخاب خود در انقلابی گری افراد را در نظر داشته باشیم.
حسن زاده گفت : جایگاه مردم و قدرت امروز ما، به برکت خون شهدا به دست آمده و این جایگاه باید به افرادی سپرده شود که مواضع خود در مقابل دشمنان نظام به عنوان سرباز انقلاب به صراحت بیان کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.