به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه آئین تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان حوزه ورزش ملارد، با حضور سجاد برنجی فرماندار ملارد، حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه ملارد، صادق کولیوند شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی و سایر مسئولان این شهر در سالن همایش شهید طحانی برگزار شد.

فرماندار ملارد در این مراسم درخشش بانوان ورزشکار شهرستان ملارد را قوت و از ثمره انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بخش عمده‌ای از ورزشکاران و مدال آوران دختران و زنان هستند و این از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و ظرفیت خوب بانوان شهرستان ملارد است که در مجامع بین المللی، آسیای و ملی حضور فعال دارند.

سجاد برنجی به جایگاه زنان در قبل انقلاب و بعد انقلاب را غیر قابل قیاس برشمرد و افزود: جایگاه زنان قبل و بعد انقلاب به هیچ وجه قابل قیاس نیست چرا که امروز بانوان هم در حوزه ورزش و آموزش عالی و فعالیت‌های اجتماعی افتخارات بزرگی را کسب نموده‌اند و این یک نعمت بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.
وی یاد آور شد: مسئولان شهرستان نیز قطعاً برای توسعه مراکز ورزشی طرح و پروژه‌های خوبی را دارند که انشاالله با بهره برداری از آنها شاهد رشد و تحول دراین حوزه خواهیم بود.

وی قدردانی ازهمه ظرفیت‌ها به خصوص نیروی انسانی که نقش ارزشمندی را در تحول، توسعه و معرفی قابلیت‌های شهرستان برعهده دارند را از وظایف مسئولان و رسانه‌ها برشمرد و تصریح کرد: امروز مسئولان و رسانه‌ها در کنار تجلیل از قهرمانان ورزشی باید نخبگان را نیز دسته بندی نموده و در حوزه‌های مختلف برای عموم معرفی گردند تا مردم سرمایه‌های بزرگ شهرستان خود را بشناسند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد نیز در حاشیه این مراسم در گفت گو با خبرنگار مهر به حمایت قاطع از همه ورزشکاران ملارد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شهرستان ملارد در حوزه ورزش از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است و ورزشکاران برای کسب افتخارات هر چه بیشتر و بهتر نیاز به حمایت و توسعه امکانات دارند.

روح الله طاهری گندمانی ادامه داد: هم اکنون سرانه ورزشی شهرستان ملارد ۴۶ سانتیمتر است که با استانداردها فاصله دارد و امیدواریم که با حمایت و توجه مسئولان استانی و شهرستانی گام‌های ارزشمندی را برای توسعه فضاهای ورزش داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان برای رسیدن به اهداف خود نیازمند حمایت و همراهی تمامی ارگان‌ها و همچنین خیرین بزرگواری است که به سلامت جامعه، نوجوانان و جوانان توجه داشته و دارند و امیدواریم که با همکاری وهمراهی همه عزیزان فرزندان ورزشکار این شهرستان بیش از پیش در مقاطع جهانی، آسیایی و ملی بدرخشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.