به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین روز دهه مبارک فجر، به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز اولین همایش ورزشی فجر تا نوروز عصر جمعه در پارک شاهد شهر محمدیه برگزار شد.

درویشی رئیس ورزش و جوانان شهرستان البرز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز با همکاری نمایندگی‌های اداره ورزش شهرهای محمدیه، الوند، بیدستان و شریفیه از ۱۲ بهمن تا ۱۲ اردیبهشت اقدام به برگزاری همایش‌های ورزشی خانوادگی در هر پنج شنبه کرده‌اند.

درویشی هدف از اجرای طرح ورزشی فجر تا نوروز را بالا بردن نشاط و شادابی جامعه و خانواده‌ها ذکر کرد و یادآور شد: برگزاری این همایش‌ها موجب ایجاد نشاط و شادابی و سلامت جسمانی و روح و روان افراد می‌شود و با ارائه آموزش رایگان رشته‌های ورزشی زمینه آشنایی افراد را مهیا می‌کند و موجب ترویج فرهنگ همگانی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز گفت: در همایش ورزشی خانواده که تحت نام فجر تا نوروز برگزار می‌شود مسابقات متنوعی برای سنین مختلف در بخش بانوان و آقایان در رشته‌های تیراندازی، دارت، دوچرخه سواری، دو و میدانی، کوهنوردی، فوتبال، هندبال، والیبال، رزمی، شطرنج و رشته‌های تفریحی برگزار می‌شود.

درویشی در ادامه از اجرای المپیاد ورزشی در اول اسفند ماه در این شهرستان البرز خبر داد و گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز علاوه بر برگزاری همایش ورزش‌های خانوادگی فجر تا نوروز اقدام به اجرای دومین المپیاد ورزشی در ۹ رشته ورزشی در رده‌های سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال از ابتدای ماه اسفند سال جاری خواهد کرد.

همایش ورزش خانوادگی طرخ ملی فجر تا نوروز در پارک شهر محمدیه با استقبال گرم خانواده‌ها و ورزشکاران مواجه شد که پس از یک روز رقابت به نفرات برتر در رشته‌های مختلف از سوی مسئولان برگزار کننده هدایایی داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.