سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها ۱۸۰ میلیون ریال است و فعالیت برای جمع آوری کمک‌های بیشتر از سوی پویش همیاران ازدواج جوانان این شهرستان ادامه دارد.

سمیه ایزدیان افزود: این جهیزیه به مناسبت هفته ازدواج به زوج‌های جوان هدیه شده و اقلام آن را یخچال، فرش، گاز، جارو برقی و دیگر لوازم آشپزخانه شامل می شود. 

وی هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به جوانان بی‌بضاعت دانست و بیان کرد: در انجام این اقدام خیرخواهانه همت و تلاش مجمع خیرین شهرستان و کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله شیخ محمدتقی بافقی قابل توجه بوده که از تلاش‌های آنان قدردانی می‌شود.

ایزدیان ابراز امیدواری کرد؛ شهروندان با الگوپذیری از ازدواج آسان و ساده زیستی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) فرهنگ آسان سازی ازدواج جوانان را در جامعه نهادینه کنند.

اول ذیحجه مقارن با ۱۲ مرداد، سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) روز ازدواج  و تا ۲۹ مرداد نیز به همین مناسبت هفته ازدواج نام گذاری شده است.

در چهار ماهه نخست امسال ۱۰۷ فقره ازدواج در شهرستان بافق به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد نشان می دهد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/ ۶۰۱۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.