به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی غروب پنجشنبه در جمع اساتید و بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن طی سخنانی با اشاره به انتخابات پیش رو بر در نظر گرفتن معیارهای ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری گفت: نباید افرادی را انتخاب کرد، که می‌خواهند، با فریب و جنگ روانی در شب انتخابات پیروز میدان شوند.

وی افزود: باید افرادی شجاع، دلیر و سالم در کشور خدمت کنند، نه افراد ترسو که مقابل استکبار و نظام سلطه بترسند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی در کشور دانست و اضافه کرد: انتخاب و اداره کشور به دست خود ما سپرده شده و می‌توانیم با انتخاب درست مسیر درست را برای کشور به ارمغان آوریم.

نقدی بر پرهیز از طی مسیر دموکراسی غربی در کشور تاکید کرد و گفت: امروز تمام ارکان انقلاب اسلامی بر همان پایه‌های اولیه استوار است، در هیچ کجای دنیا چنین انقلابی نداشته و نخواهیم داشت، انقلاب اسلامی ایران تمامی خصوصیت خود را از لحاظ ارزش‌ها، اصالت‌ها، اصول و ارکان داشته و دارد و علی رغم تمام تلاش دشمنان از مسیر خود منحرف نشده است.

وی به تلاش دشمن برای تخریب و تضعیف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز قوی‌ترین ارتش منطقه و قوی‌ترین نیروی مسلح و یکی از قوی‌ترین ارتش‌های جهان در اختیار کشور ما است و در این مسیر مستقل بوده و به هیچ کشوری وابسته نیستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.