ابراهیم خدایی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بین کشورهای منطقه، جمهوری اسلامی ایران در دنیا رتبه بین ۱۶ تا ۱۷  علمی را به خود اختصاص داده که این رقم در نوسان است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود همه معضلات و مشکلات باید با تلاش و سرعت در حوزه علمی به سمت جلو حرکت کنیم.
این مسئول افزود: جمهوری اسلامی ایران یک درصد جمعیت دنیا را به خود اختصاص داده در حالی که ۲ و ۲ صدم تولیدات علمی جهان را ازآن خود کرده است.
رییس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های علمی طی چهل و یکسال انقلاب، پیشرفت های گسترده و چشمگیری داشته است.
خدایی افزود: حوزه علم و فناوری از بخش هایی به شمار می رود که پیشروتر از تمامی برنامه های کشور رو به حرکت است و آمار و ارقا نشان دهنده پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی در این مقطع در حوزه علم و دانش است.
وی یادآور شد: پیشرفت و توسعه علمی کشور در حوزه های گوناگونان مرهون امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی است.

رییس و کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور روز چهارشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.  
شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، نثار تاج گل و قرائت بیانیه و  فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.  
کارکنان و رییس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه این مراسم ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.