به گزارش ایرنا کوروش زارعی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: در طول عمر انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و رشد در حوزه‌های مختلف بودیم که یکی از آنها رشد و تعالی در عرصه هنر بوده است.
وی گفت: این پیشرفت‌ها در زمینه های مختلف قابل‌ مقایسه با پیش از انقلاب نیست و همین امر بسیار افتخارآفرین است.
این هنرمند سینما و تلویزیون تاکید کرد: اکنون که در چهل‌سالگی انقلاب به این رشد و بالندگی رسیده‌ایم باید یک اتفاق دیگر برای ادامه راه با قوت بیشتر رخ دهد که رهبر معظم انقلاب از آن با نام گام دوم انقلاب اسلامی یاد کردند.
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری افزود: جوانان در عرصه‌های مختلف معنای 'ما می‌توانیم' را اثبات کرده‌اند و در ادامه نیز باید خود را باور کرده و در گام دوم انقلاب اسلامی برای صدور فرهنگ و هنر ایران اسلامی به جهان تلاش کنند.
وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) همواره بر صدور انقلاب به جهان تاکید داشتند بنابراین خود باوری می‌تواند زمینه صدور هنر و فرهنگ دینی و ملی کشور را به جهان فراهم کند.
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با تاکید بر اینکه استان قزوین در عرصه‌های مختلف زبانزد خاص و عام است، خاطرنشان کرد: منطقه فرهنگی قزوین با وجود بزرگان و فرهیختگان همواره موثر و پیشتاز بوده و ظرفیت آن را دارد تا بیش از پیش به دیگر نقاط جهان معرفی شود.
زارعی اضافه کرد: حوزه هنری استان قزوین از استان‌های برتر و فعال کشور بوده و برگزاری با کیفیت جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در قزوین دلیلی بر این مدعا است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.