آیت الله سیدمرتضی محمودی روز یکشنبه در دیدار با اساتید حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین گفت : امروز ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب، از امنیت، اقتدار و عزتی وصف نشدنی در جهان برخوردار است.
وی گفت: با وجود برخی از مشکلات، امروز ایران اسلامی در مقایسه با دوران منحوس پهلوی، از دستاوردها و پیشرفت‌های بی‌نظیری در حوزه‌های مختلف برخوردار شده و جوانان ایران اسلامی، قله‌های پیشرفت و ترقی را فتح کرده‌اند.
وی افزود: تمامی مردم و مسئولان و کسانی که دوران تلخ طاغوت را درک کرده‌اند موظفند تا مشکلات جامعه، کمبودها و ظلمی که در حق مردم روا داشته شده بود را بازگو کنند و در این مسیر مبلغین نیز باید واقعیت این دوران را برای مردم به ویژه نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی تبیین کنند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به جایگاه حوزه‌های علمیه در روشنگری جامعه اظهار کرد: در طول دوران طاغوت، حوزه‌های علمیه همواره با ظلم حاکمیت همراه بود و سنگ اندازی‌ها با هدف به بن‌بست رسیدن فعالیت‌های دینی صورت گرفت ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حوزه‌های علمیه ازبرکات ارزشمندی برخوردار شده است.
آیت الله محمودی گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم بازگو شده و آحاد جامعه از مواهب این نظام الهی برخوردار شوند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.