به گزارش خبرنگار مهر، عادل آذر ظهر یکشنبه در آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که به مناسبت چهل و یکمین فجر انقلاب با حضور در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبلور راه آزادگی امام عظیم الشان ما نظام جمهوری اسلامی است.

آذر با بیان اینکه امام راحل یک تفکر جدید را در جهان بنیان گذاشت، افزود: تفکر امام (ره)، بنیاد ایشان مردم‌سالاری و نظام جمهوری اسلامی ایران است که به ما یاد داد که چطور در دنیای پرآشوب غیر اسلامی، شیعی و اسلامی زندگی کنیم.

رئیس دیوان محاسبات کشور ضمن با اشاره به اینکه امروز با عنوان نظام نظارتی کشور در کنار مرقد مطهر ایشان با آرمان‌های امام میثاق می‌بندیم گفت: قول می‌دهیم جدی‌تر از همیشه از آرمان‌های امام راحل و تمام شئونات مربوط به بیت‌المال و موارد مربوط به جلوگیری از فساد در این نظام پاسداری کنیم.

وی بر وفاداری و پاسداری از بیت المال تاکید کرد و عنوان داشت: تا زمانی که این پرچم توسط رهبر و نایب برحق امام راحل، به دست حضرت حجت برسد با جدیت پیگیر بیت المال هستیم.

آذر گفت: امام راحل در زمانی که همه دنیا به قطب شرق و غرب و نظام کمونیستی و سرمایه‌داری تقسیم می‌شد به هدایت و ساختن نظامی مبتنی بر آگاهی و دین سالاری و مردم سالاری پرداخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1342121
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.