آیین نمادین یادشده با حضور امام جمعه، مدیر آموزش وپرورش و جمعی از مسوولان محلی در هنرستان کشاورزی قدس برگزار شد، فرماندار بهاباد گفت: انقلاب اسلامی با اتکای به قدرت لایزال الهی، حفظ وحدت و همدلی ملت و وجود رهبری شجاع و آگاه در مقابل رژیم طاغوت شکل گرفت و به پیروزی رسید.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی تصریح کرد : امام خمینی(ره) از همان اوایل بر روی موضوع « ما می توانیم» تاکید داشتند و با تکیه بر روی این شعار اساسی، حس اعتماد به نفس و خودباوری در میان مردم را به عنوان یک دستاورد بزرگ انقلاب مطرح کردند.

وی با بیان اینکه همین اعتماد به نفس و خود باوری ملت ایران منجر به پیشرفت کشور در زمینه های اقتصادی، سیاسی، پزشکی و  هسته ای شد، افزود: امروز همه وظیفه داریم این دستاورد بزرگ انقلاب را حفظ و در میان نسل جوان جامعه نهادینه کنیم.

خانی زاده بهابادی تاکید کرد: اگر این اعتماد به نفس و خودباوری در میان دانش آموزان و نسل آینده ساز جامعه نهادینه شود، کشور همچنان در اوج عزت و اقتدار باقی خواهد ماند و روز بروز بر پیشرفت های آن افزوده می شود.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه با تمام مشکلات اهداف انقلاب را دنبال می کنیم، افزود: مردم ما امروز با سربلندی، عزت و سرافرازی در بهار دلپذیر چهلمین و یکمین سالگرد انقلاب پیروزی را جشن می گیرند.

وی اظهارداشت : زنگ انقلاب اسلامی زنگ بیداری، مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران  در مقابل مستکبران جهان است. این روز پر افتخار که آغاز دهه فجر است، یادآور جانفشانی های ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز جشن های دهه فجر بر حضور پر شکوه مردم و دانش آموزان در برنامه های دهه فجر تاکید کرد .

رژه موتوری، استقبال از کاروان نمادین حضرت امام(ره) و گلباران قبور مطهر شهدا  از دیگر برنامه های نخستین روز دهه فجر انقلاب در شهرستان بهاباد است.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلو متری جنوب شرقی شهر یزد قراردارد.

در سال تحصیلی جاری حدوده سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در واحدهای آموزشی شهرستان بافق تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.