به گزارش خبر نگار مهر، نورالله طاهری صبح یکشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید شهریار که در فرهنگسرای الغدیر امیریه برگزار شد اظهار داشت: همه مسئولان شهرستان با تمام توان سعی کرده‌اند که از کار کم نگذارند.

طاهری افزود: در هفته دولت ۹۵ پروژه را با ۵۵۰ میلیارد تومان افتتاح کردیم و در حال حاضر هم ۵۷ پروژه را با ۲۲۰ میلیارد تومان افتتاح خواهیم کرد.

وی اذعان کرد: همانطور که در شعار این شهرستان «شهر توسعه و پیشرفت» آمده واقعاً این شهر در این چرخه قرار گرفته است. این شهرستان واقعاً قابلیت پیشرفت بیش از اینها را دارد که باید دست به دست هم داد تا با کمک سرمایه گذارانی که آمادگی لازم را دارند فضای شهر را متحول کنیم

طاهری بیان داشت: این شهر را مقداری سریع‌تر و باکیفیت تر به حرکت دربیاوریم، پروژه‌ای را آماده افتتاح داریم که تا به الان ۶ هزار میلیارد تومان برای آن تخصیص اعتبار شده است. این پروژه به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۳۰ هزار اشتغال ایجاد می‌کند.

فرماندار شهریار گفت: ۶۷ سال پیش شهرداری شهریار افتتاح شد. چنین شهرداری که با این قدمت باید یک شهرداری جاافتاده باشد و بتواند زمینه ایجاد اشتغال و تولید را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: ظرفیت‌های بسیار بالایی در شهرستان وجود دارد که به آنها پرداخته نشده و موضوعات مهمی هست که اگر مسیر قانونی را برای آنها تعریف کنیم می‌توانیم به درآمدهای سرشار و اقدامات ویژه بپردازیم. مسیرهای راحت فراوان هستند اما مسیرهایی که با کمی سختی می‌توانیم به منابع آنها دست پیدا کنیم نیز بسیارند.

این مقام عالی دولت در شهرستان شهریار بیان کرد: اگر کمی در اوضاع و احوال یک شهر دقت کنیم به راحتی می‌توانیم به طور قانونی به درآمدهایش دست پیدا کرده و مسیر توسعه شهر را مسلط و پیوسته بپیماییم.

طاهری گفت: این شهر مدتی دستخوش حوادث بوده و کام همه تلخ است. همه مسئولان و مردم این شهر برای وقوع این حوادث ناراحت هستند. اما الان می‌شود شهر را احیا کرد به شرط اینکه بتوانیم در مسیری که مشخص شده به عنوان مدیریت شهری موضوعات را بسیار علمی، دقیق و مسئولانه پیگیری کنیم.

فرماندار شهریار در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این مراسم افزود: ما باید با سیستم مدیریتی پیش برویم و در شناخت پتانسیل‌ها و برنامه ریزی برای ادامه کار دقت نمائیم. اگر اصول مدیریت را در شهرهای بزرگ رعایت کنیم قطعاً می‌توانیم به موفقیت برسیم.

وی بیان کرد: در ابتدا باید این اصول را بررسی کنیم و عواملی که می‌خواهند با ما همکاری کنند را بشناسیم. بررسی پتانسیل‌ها را در اولویت برنامه ریزی قرار دهیم و بر اساس برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت حرکت کنیم.

طاهری گفت: باید نیازهای واقعی شهر را ببینیم و حتماً از کسانی استفاده کنیم که کیفیت کار را بالا ببرند. دوباره کاری در این شهرستان جایی ندارد و باید کار را به صورت اصولی انجام داد.

وی در خاتمه افزود: علت اینکه کار در بعضی مواقع گیر می‌کند عدم مطالعه است. انجام مطالعه برای شروع طرح‌ها و پروژه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.