حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر دماوند با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برای اجرای عدالت، مبارزه با ظلم و تحقق احکام اسلام شکل گرفت و اتحاد ملت، صبر در برابر مشکلات و توکل به خدا و رهبری امام رمز پیروزی این انقلاب بود.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور مبارزه هدفمند و الهی امام و امت با رژیم شیطانی طاغوت است، خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور تجسم اراده و عمل انقلابی امام خمینی (ره) و همراهی مردم غیور ایران است و مردم کشورهای اسلامی باید مثل ملت ایران انقلاب کنند و حکومتی برپایه اسلام ناب و قرآن روی کار بیاورند.

این مقام مسئول ادامه داد: برخی حکومت های وابسته به بیگانگان مُبلغ اسلام آمریکایی وهابی مسلک هستند درحالی که مفاهیم انقلاب اسلامی مثل عطر گلهای بهاری است و زمانی که پخش می شود همه لذت می برند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تاکید کرد به برکت انقلاب ما مردم عراق، سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، افغانستان و بحرین بیدار شده اند و گفت: امام خمینی (ره) این انقلاب را متعلق به همه ملتهای مسلمان و حتی غیرمسلمان می دانست و هدفی جزو بیداری ملتهای مسلمان نداشتند تا آنان به وظیفه خود آگاه شوند و از قید ظالمان رهایی یابند.

این مقام مسئول بیان داشت: معماری انقلاب براساس هدفهای اسلامی و الهی انجام شد و در نتیجه جنبه فرامرزی و بین المللی پیدا کرد و قطعا جمهوری اسلامی ایران از هر قیامی که در سراسر دنیا برای عزت اسلام و مسلمین شکل گیرد حمایت سیاسی و معنوی خواهد کرد.

خطیب جمعه دماوند ادامه داد: شعارهای انقلاب ما جهانی، فطری و همیشگی است و انقلابهای اسلامی باید با دشمن مرزهای مشخصی داشته باشند تا عزت آنان پایمال نشود و استقلال سیاسی و عزت ایرانیان نباید بازیچه خودشیرینی های برخی مسئولان گردد.

وی تصریح کرد: برخی مسئولان هم مجذوب غرب هستند و هم مرعوب آن ولی بدانید مردم، مسئول باغیرت و باشرف می خواهند؛ مردم ایران و عراق باید برای انتخاب مسئولان و دولت های شجاع و انقلابی همت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شبه روشنفکران وطن فروش غرب پرست در ایران و عراق بدانند دوران تن فروشی سیاسی گذشته است، افزود: شیطان بزرگ امروز طرح معامله قرن باهدف عادی سازی فرهنگ سازش و سلح با اسرائیل غاصب را مطرح نموده است و بدانید خواب ترامپ برعکس تعبیر خواهد شد و مغز الکی او آرزوی نتانیاهورا برباد خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.