حجت الاسلام علی خاتمی و فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه با صدور پیام مشترکی در خصوص معامله قرن، اظهار داشتند: به همین سبب هوشیاری عمومی در خصوص محوریت داشتن مسئله فلسطین و اتخاذ یک موضع یکپارچه و مستحکم فلسطینی و تحقق آشتی جدی برای مقابله با این طرح (معامله قرن) ضرورت دارد. 

ایشان افزوده اند: مساله معامله قرن، موضوعی خیانت بار است که البته محقق نیز نخواهد شد و مسئله‌ی فلسطین یک مساله اساسی است و مخصوص دولت‌ها و کشورهای اسلامی هم نیست. 

در ادامه این پیام آمده است: 

مساله معامله قرن، موضوعی خیانت بار است که البته محقق نیز نخواهد شد، و مسئله‌ی فلسطین یک مسئله‌ی اساسی است و مخصوص دولت‌ها و کشورهای اسلامی هم نیست؛ مسئله‌ی فلسطین یک مسئله‌ی انسانی است؛ وجدان‌های انسانی وادار به واکنش خواهند شد، در مقابل آنچه بر سر ملّت فلسطین آمد. 

معامله قرن گام بسیار خطرناکی است که پیامدهای بسیار بدی بر آینده منطقه و ملت‌های آن خواهد داشت. 

به کوری چشم دولتمردان آمریکا و دولتهای استکباری حامی این شیطان بزرگ ،طرح خصمانه ساخته و پرداخته رژیم سستر از تار عنکبوت صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در مورد فلسطین و یهودی شدن بیت المقدس که می‌خواهند در دست یهود صهیونیست باشد مرده است و تحقق این برنامه را با خود به گور خواهند برد.  
 
ما رجای واثق داریم که با همت و همراهی ملت های آزاده و مسلمان جهان و دولت‌های منطقه به زودی شاهد نابودی کفر جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی و اخراج مزدوران خون آشام تحت سلطه هژمونی صهیونیست از منطقه و تخلیه پایگاه‌های نظامی و جاسوسی استکبار جهانی و نابودی غده سرطانی و رهایی ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های ستمدیده‌ی جهان از چنگال پلید رژیم منحوس صهیونیست خواهیم بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.