اکبر قنبری روز دوشنبه در نشست شورای موسسان مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش غیردولتی شهرستان‌های استان تهران که در آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد، اظهار داشت: ۷۶۸ دانش آموز در ۱۵ هنرستان فنی و حرفه‌ای غیر دولتی در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه توسعه متوازن و جلب مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های فنی و حرفه ای ضروری است، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فنی و حرفه ای نیازمند حمایت مسئولین و دستگاه‌های مختلف بوده تا بتوان بستر مناسبی را در این بخش فراهم کرد.

رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران حذف ضوابط دست و پاگیر و غیر ضروری را امری مهم و مورد توجه عنوان کرد و گفت: تفویض اختیار به مناطق بر اساس قوانین در راستای تسهیل در تاسیس، توسعه و نگهداشت واحدهای آموزشی غیر دولتی ضروری است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت آموزش در مراکز فنی و حرفه‌ای، خاطر نشان کرد: مهارت آموزی در تعلیم و تربیت نوین امری ضروری و مورد توجه به شمار می‌رود.

قنبری یادآور شد: جلب مشارکت‌های مردمی باید با حمایت‌های لازم و ایجاد انگیزه  انجام گیرد چرا که سرمایه گذاری در این بخش موجب تحقق و دستیابی به اهداف توسعه در دستگاه تعلیم و تربیت می‌شود.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری(ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و ۲) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.