سید ابوالفضل پرپنجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این طرح پژوهش محور از امروز به مدت یک سال اعتبار خواهد داشت اظهارداشت: در این طرح ضمن بهره گیری از توان علمی اساتید دانشگاهی می‌توان تجربه آنان را درراستای انجام پایان نامه های دانشجویی مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری بهره برد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران هدف از گسترش همکاری مشترک علمی را تدوین سیاست ها، برنامه ها و اقدامات موثر درجه محرومیت زدایی و ترویج فرهنگ خیر و احسان برشمرد و گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت های طرفین می تواند مهم ترین هدف در جهت ماموریت های کمیته امداد و دانشگاه باشد که در قالب فعالیت علمی، پژوهشی و آموزشی مرتبط محقق شود.

وی همچنین حمایت از طرح های پژوهشی، حمایت از تولید آثار علمی پایان نامه (مقطع ارشد/دکتری) را مهم دانست و افزود: در این طرح در نظر است تا کتاب، مقاله، گزارش کارشناسی مشترک طرفین نیز در زمینه تدوین محتوای آموزشی مورد نیاز کارکنان و مددجویان طراحی شده و برگزاری همایش، نشست های علمی- تخصصی، میزهای مشورتی و کرسی ها نظریه پردازی، تبادل استاد، مدارک و منابع علمی و کتابخانه ای، گزارش و منابع پژوهشی نیز همکاری هایی در جهت شناسایی نیازمندان انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: هم اینک در استان تهران ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجوی تحت پوشش در مقاطع مختلف دانشگاهی از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

استان تهران هم اینک ۷۴ هزار مددجو را تحت پوشش خود قرار داده که ۱۹ هزار کودک یتیم و محسنین از این نهاد خدمات معیشتی دریافت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.