دبیر برگزاری جشنواره تئاتر هرمزگان  روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: نسیم ادبی، مهدی عطایی و سهند خیرآبادی سه داور مشخص شده برای بررسی آثار در بخش نهایی این جشنواره هستند.

حسین کریمی بیان داشت: هر سه داور از کارشناسان صاحب نظر در رشته نمایش و دانش آموخته همین بخش هستند.

وی در خصوص سوابق کاری و هنری این داوران گفت: سهند خیرآبادی دانش آموخته دوره دکترا در رشته فلسفه و هنر است و کارشناسی ارشد خود را در رشته ادبیات نمایشی کسب کرده و در حوزه تجربی نیز چند نمایشنامه موفق را با همکاری دیگر دوستان خود به روی صحنه برده است.

کریمی افزود: نسیم ادبی نیز دانش آموخته رشته نمایش از دانشگاه آزاد تهران که از سال 76 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده و اوج شهرتش با سریال شهرزاد در شبکه خانگی در نقش حمیرا خواهر شهرزاد بود.

وی عطایی را نیز دانش آموخته ارشد کارگردانی رشته تئاتر معرفی کرد و افزود: این کارگردان از سال 53 وارد عرصه هنر شده و در سالهای 55 تا 58 ، پنج فیلم را در سینمای آزاد بندرعباس کارگردانی و نویسندگی کرده است.

کریمی در خصوص آثار راه یافته به این جشنواره نیز گفت: در مجموع ۲۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که پس از بازبینی و طبق نظر هیات داوران، هشت نمایش به صورت قطعی وارد جشنواره شدند.

وی خاطرنشان کرد: "ریشه‌های تنیده در تار عنکبوت" به کارگردانی ناصر دلدار،  "غراب شیطان" به کارگردانی حسن سبحانی، "دعوت" به کارگردانی محمد سایبانی، "گودو" به کارگردانی ابوالقاسام احدیان، "هادس" به کارگردانی عبدالرسول رنجبر، "چشم هایت را ببند" به کارگردانی مهران محمود زاده، "بریم بریتانیا" به کارگردانی مصیب داوری و "شوایک" به کارگردانی رضا آزاد دریایی هشت نمایش راه یافته به مرحله نهایی جشنواره تئاتر هرمزگان هستند.

سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استان هرمزگان۲۰ الی ۲۳ آبان در فرهنگسرای طوبی و پلاتو آفتاب بندرعباس برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.