حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: آمریکا در سیاست خارجی و داخلی خود با مخمصه‌ جدی روبرو شده، از یک طرف استیضاح ترامپ و از سوی دیگر گرفتار شدن در گردابی که پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به وجود آمده، آنان را بیش از پیش در منطقه منفور کرده است.

وی گفت: هر چند که ممکن است استیضاح ترامپ به دلیل وجود اکثریت مجلس سنا توسط نمایندگان جمهوریخواه رأی نیاورد، ولی قطعا این وضعیت فلاکت بار رئیس جمهور آمریکا، از محبوبیت آن نزد افکار عمومی کاسته است.

وی تصریح کرد: آمریکا تصور می‌کرد که با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، موازنه قدرت در منطقه به نفعش تغییر می‌کند ولی از این واقعیت غافل بود که خون این شهید سرافراز تحولی عظیم در منطقه به وجود می‌آورد و هر چه در این گرداب دست و پا بزند، بیشتر درآن فرو می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران فزود: شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی باعث شد که رئیس جمهور آمریکا رسما به تروریست بودن دولت خود اعتراف کند.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: آمریکا در حالی با تمام توان از اسرائیل غاصب حمایت می‎کند که سرمداران این رژیم غاصب بارها اعلام کرده‌اند که تنها به فکر منافع خویش می‌باشند، بر اساس اعلام کارشناسان سیاسی دنیا، اسرائیل زودتر از وعده ۲۵ ساله رهبر معظم انقلاب، نابود خواهد شد.

محمودی به موضوع رد صلاحیت برخی از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: همان گونه که امام راحل و رهبر معظم انقلاب تأکید داشته‌اند، شورای نگهبان باید به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده و جوسازی‌ها آنان را از مسیر خود دور نکند.

وی اظهار کرد: کسانی که با فتنه گران در ارتباط هستند نباید انتظار داشته باشند که در کرسی‌های مسئولین نظام و سنگرهای حساسی همچون مجلس قرار گیرند.

امام جمعه موقت ورامین با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: مهمترین درسی که از زندگی حضرت فاطمه(س) می‌توان آموخت، ولایت‌مداری و دفاع ایشان از امام زمان خویش بود.

محمودی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) وقتی مشاهده کردند که میراث پیامبر در خطر قرار گرفته و منافقین و سران فتنه می‌خواهند تمام زحمات ایشان را بر باد دهند، یک تنه به میدان آمد و دفاع جانانه و شجاعانه ای برابر ده‌ها مرد فریب خورده انجام داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.