به گزارش روز جمعه ایرنا، مسابقه دوهمگانی شهروندان مناطق ٢٢ گانه پایتخت با حضور ۵۰۰ دونده در رده های سنی کمتر از ۱۶ و بیش از ۱۶ سال به میزبانی منطقه سه برگزار شد.  

بر این اساس، در این رقابت مهیج که از ساعت ۹ صبح آغاز شد دوندگان با طی مسیر ۵ کیلومتری از میدان مادر نیز به این نقطه دوباره رسیدند. 

معاون ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه حفظ امنیت اجتماعی در گرو ورزش همگانی است اظهارداشت: برگزاری مسابقات و همایش های همگانی می تواند در راستای حفظ و ارتقای سطح امنیت اجتماعی تاثیر گذار باشند.

حیدر سلیمانی ادامه داد: در نظر است تا با آوردن ورزش به کف خیابان ها نیز نشان دهیم که امنیت و نشاط اجتماعی در این شهر، ساری و جاری است.  

وی با اشاره به اینکه این گونه برنامه همگانی از حصارهای شهری فراتر رفته و به موضوع ملی تبدیل شود خاطر نشان کرد: این رویکرد می تواند اثرات مثبت و ارزشمندی را میان خانواده ها و شهروندان به جا بگذارد.  

گسترش ورزش همگانی اولویت مدیریت شهری تهران
مصطفی سلیمی شهردار منطقه ٣ تهران اظهار داشت: تأمین سلامت و نشاط شهروندان از اولویت مدیریت شهری و یکی از مولفه های توسعه اجتماعی است که بر این اساس برنامه ریزی و مشارکت در برگزاری همایش ها و مسابقات ورزشی را به طور جدی پیگیری می کنیم.  

همچنین یاسر هاشمی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده شهروندان تهرانی در این برنامه ورزشی، اظهار داشت: ورزش همگانی یکی از عوامل ایجاد وفاق ملی و هم افزایی اجتماعی است.  

وی ادامه داد: شور و نشاط حاصل از حضور مردم در گردهمایی، مسابقات و همایش های ورزشی، در واقع ظرفیت و سرمایه اجتماعی محسوب می شود، لذا باید از شهرداری که عزمی جدی در این مسیر دارد، تشکر کنیم.    

همچنین در پایان مراسم به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.