علی نعمتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به فعالیت های این نهاد خدمت رسان در حوزه واگذاری مسکن اشاره و اظهار کرد: پنج واحد مسکونی به افراد دارای دو معلول، چهار واحد در پرشین پرند و چهار واحد مسکونی در صفا دشت به افراد تحت پوشش این نهاد واگذار شده است.
وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات و خدمات برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان ری یکی از اهداف مورد توجه به شمار می رود، اضافه کرد: در هشتگرد نیز به زودی ۱۲ واحد مسکونی به خانواده های تک معلولی واگذار می شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه ۱۶۷ واحد مسکونی در ابنیه آژینه آماده تحویل است، عنوان کرد: ۱۰۰ واحد مسکونی تحویل داده شده و ۶۷ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند.
وی خاطر نشان کرد: در بخش توانبخشی ۱۴۹ واحد آماده تحویل است که ۳۰ واحد آن مربوط به افراد دارای ۲ معلول و ۱۱۹ واحد آن نیز مربوط به افراد تک معلولی است.
نعمتی یادآور شد: ۱۳۱ واحد به افراد تک معلولی، ۳۹ واحد افراد دارای ۲ معلول، در حوزه اجتماعی ۱۴ واحد و پیشگیری چهار واحد مسکونی تحویل داده شد.
وی به اعتبارات بهزیستی برای ارائه واحدهای مسکونی به افراد تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: اعتبارات ابلاغی بهزیستی ری برای واگذاری مسکن به مددجویان تحت پوشش برای ۶۰ نفر یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال و در بخش مشارکت ها برای ۳۵ مددجو مبلغ یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال است.
 ۱۳ هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و ۲ هزار و ۵۰۰ سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهر ری قرار دارند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.