مینا رجایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تامین مسکن برای مددجویان و معلولان بهزیستی را از اولویت های این سازمان حمایتی عنوان کرد و اظهار داشت: مسکن یکی از دغدغه های مددجویان به شمار می رود که تامین آن موجب رفع این دغدغه می شود.
وی تصریح کرد: در این راستا یک میلیارد و 350 میلیون ریال به 39 خانواده مددجو و 265 میلیون ریال نیز به 32 خانواده دارای 2 معلول به بالا پرداخت شد.
رییس اداره بهزیستی ری افزود: این مددجویان از سال 1394 تاکنون در نوبت دریافت این تسهیلات بوده اند.
وی در ادامه یادآور شد: هم اکنون جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان به تفکیک حوزه تخصصی در امور اجتماعی زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست یکهزار و 256 نفر، امور توانبخشی 13 هزار نفر و امور پیشگیری 26 هزار نفر است.
رجایی ادامه داد: ماهانه برای 300 کودک تحت حمایت در حوزه های تخصصی کمک هزینه تحصیلی، معیشتی و آموزشی پرداخت می شود.
وی گفت: علاوه بر این از ابتدای سالجاری تاکنون 846 میلیون و 500 میلیون ریال هزینه تحصیلی، معیشتی و آموزشی از محل مشارکت های مردمی پرداخت شد.
18 هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و 2 هزار و 500 سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهر ری قرار دارند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.