حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی افزود: نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، برای نیروهای مقاومت مایه اقتدار بود  و بر اندام مستکبران جهان لرزه می‌انداخت.

وی تصریح کرد: قطعا امریکایی ها یارای جنگ رودررو با شهید سلیمانی را نداشتند و به دلیل این عجز و ناتوانی، او را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این که بیش از ۲۵ میلیون نفر در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در ایران و عراق شرکت می‌کنند نشان می‌دهد ملت ایران قدردان این ایثار و از خودگذشتگی هستند.

وی با تقدیر از سپاه پاسداران در هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق گفت: امروز آمریکا و ترامپ که مدعی شده بود ۵۲ نقطه از مناطق حیاتی ایران را هدف قرار خواهد داد، سردرگم حمله برق آسای ایران اسلامی هستند و چاره‌ای جز سکوت ندارند.

محمودی خاطرنشان کرد: حملات موشکی ایران شکست بی‌سابقه‌ای را برای آمریکا به همراه داشت چرا که برای اولین بار در تاریخ نکبت بار آمریکا است که پایگاه نظامی او مورد هدف قرار می‌گیرد و قدرت پاسخ را از خود سلب شده می‌بیند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر صلاحیت یک داوطلب از نظر شورای نگهبان احراز نشود به این معنا نیست که این فرد فاقد صلاحیت در تصدی سایر پست‌ها است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: هیچ کس حق ندارد به افرادی که صلاحیت آنان احراز نشده، توهین یا تعرضی داشته باشد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.