دختران و پسران امروز در کنار نسل دیروز با سر دادن شعار انتقام انتقام در مراسم تشییع نشان دادند که همه با هر طرز تفکری خواستار گرفتن انتقام از امریکا هستند.
امروز مردم حاضر در میدان ازادی کرمان همزمان با قرار گرفتن فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در جایگاه، یک صدا فریاد زدند: سردار سلامی انتقام انتقام.
خواسته ای که سردار قول اجابت آن را داد.
فریاد خون‌خواهی که امروز نیز دز کرمان به صورت خودجوش و در کمال آزادی سر داده شد، نشان از درخواست قلبی مردم دارد و قابل انکار و نادیده گرفتن نیست، از این رو  امروز رسانه های غربی هرچه سانسور کنند، نمی توانند خروش ملت ایران را در خون خواهی سردار نادیده بگیرند.
امروز از دهان یکصدا فریاد انتقام انتقام سر داده شد لذا این صدا پیامی به ترامپ دارد که بداند همه ایران دنبال انتقام است.
فریاد ملت ایران اعم از کودک، نوجوان، جوان و پیر در تشییع سردار دل ها مطمئنا دل ترامپ و دوستانش را به لرزه می اندازد ولی لرزه واقعی هنگام انتقام خواهد بود که ملت جان بر کف  ایران آن را محقق می سازند.
امروز در آیین تشییع سردار شهید سلیمانی کودکی خردسال با زبان کودکانه خود گفت مرگ بر ترامپ؛ این پیام معصومانه حاوی مفهومی بزرگ به دنیاست که هیچکس نمی تواند آن را انکار کند. کودکان هم در دنیای معصومانه خود از  جنایات امریکا متنفر هستند لذا چطور با این همه خباثت هنوز بعضی کشورها در کنار امریکای جنایت کار هستند.
امروز سلیمانی در قلب مردم است و مردم از خون، عزیز خود کوتاه نمی ایند، مردم از صمیم قلب با فریاد نه سازش نه تسلیم انتقام انتقام، مرگ بر امریکا و ترامپ نشان دادند که در مسیر حاج قاسم که همان مسیر ولایت است، حرکت می کنند.
بامداد روز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد سلیمانی در شهرهای مختلف کشور برگزار شده و مردم ایران اسلامی با شرکت بسیار گسترده در آیین تشییع آن شهید گرانقدر یاد و خاطره یک عمر مجاهدت او را گرامی داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.