حجت الاسلام سید محسن موسوی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت  شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی درمسجد جامع پلدختر اظهار داشت: سردار سلیمانی که در طول بیش از چهار دهه صادقانه به عهد خود با خداوند متعال وفا کرد و به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید و امروز با عزتی که خدا به او داد ، شهادتش دنیا را تکان داد.

امام جمعه پلدختر با بیان این که خون شهید سلیمانی جریان ساز و موجب بیداری اسلامی است ، گفت: بسیاری از کشورها از جمله مردم  آمریکا علیه این جنایت دست به تظاهرات زدند و تروریست بودن آمریکا ورژیم صهیونیستی به دنیا ثابت شده است.

وی با بیان این که سپهبد شهید سلیمانی عاشق شهادت بود ؛ افزود: تشییع پیکر مطهر ، شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس وهمراهانش که از رسانه ها منعکس شد روی دستان مردم عراق دیدنی و تماشایی بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ، شهادت سردار سلیمانی چهره کریه آمریکا را به عنوان تروریست واقعی بیش از پیش نمایان کرد؛  یادآورشد: امروز مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در مقابل این جنایت سکوت کرده اند.

وی با بیان این که ترامپ منتظرپاسخ سخت جبهه مقاومت باشد، گفت: مقام معظم رهبری با انتصاب سردار قاآنی چهره ای که سالها دست او در دست حاج قاسم بوده ،ساعاتی پس از شهادت سردار دلها به عنوان فرمانده سپاه قدس ، ملت ایران را امیدوار کرد زیرا سردارقاآنی با اقتدار آمریکایی ها را بی اعتبار خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.