محمد رضا رحمانی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بود که چهارشنبه شب هفته گذشته هواپیمایش در ارتفاعات کوه سبلان دچار حادثه شد و به شهادت رسید.
خلبان بازنشسته با گرامیداشت خاطره شهید به اهمیت جانفشانی در راه دین و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امنیت کشور مدیون شهیدان است.
امیر سرتیپ حسین خلیلی افزود: اگر فداکاری و ایثار شهیدان  در داخل شهرها و مرزها نبود دشمنان انقلاب هدف های پلید خود را علیه آرامش مردم انجام می دادند.
وی با بیان این که شهید رحمانی شخصیتی وفادار و متعهد بود و حق این بود که به چنین درجه‌ای برسد، گفت: او حافظ ۱۰ جز قرآن بود و همچنین حافظ سرزمین قرآن بود، این نشان از عمق وجودی این شخصیت دارد.
 خلیلی بیان کرد: شهید رحمانی استاد خلبان بود و ما امروز یکی از مجتهدان در پرواز را از دست دادیم که خسارتی غیرقابل جبران است، ما در این غم شریک خانواده شهید رحمانی هستیم و بدانید تمامی نیروهای مسلح ما یعنی ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی افتخار هستند.
خلیلی خاطرنشان کرد: باید با فرهنگ شهادت و تبیین اهداف ایثارگران در بین مردم و نسل جوان در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان این آب و خاک ایستادگی کرد.
همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این مجلس به مرثیه سرایی پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.