به گزارش روز سه‌شنبه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، محمدرضا جوادی‌یگانه با اشاره به وجود یکی از کلونی‌های کارتن خوابی در رود دره فرحزاد اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های اصلی ایجاد سرپناه برای افراد بی‌سرپناه استقرار در نزدیک‌ترین محل کلونی است که گرمخانه منطقه پنج نیز ایجاد شد.

وی گفت: هر شب ظرفیت گرمخانه مردان در حاشیه رود دره فرحزاد تکمیل می‌شود.

جوادی‌یگانه با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته برای ایجاد گرمخانه زنان در نزدیکی دره فرحزاد افزود: در منطقه ۲ مکانی مناسب‌سازی شد اما چون شورایاری محله فرحزاد با آن مخالف بودند، راه‌اندازی گرمخانه در فرحزاد را منوط به کسب نظر مردم کردیم، هرچند متضرر اصلی گرمخانه نزدن در فرحزاد، خود مردم فرحزاد خواهند بود که امنیت روانی‌اش خدشه‌دار می‌شود اما در هر حال،‌ نظر مردم اولویت دارد.

معاون شهردار تهران بیان کرد: با توجه به دغدغه شهردار تهران و با همکاری شهرداری منطقه پنج این گرمخانه در ابتدا با ظرفیت ۴۸ تخت از فردا آغاز به کار می‌کند.

وی گفت: اینکه مددجویان به این گرمخانه اعتماد کنند و در آن حضور پیدا کنند، نیازمند زمان است و در صورت لزوم امکان افزایش ظرفیت را داریم.

جوادی‌یگانه افزود: در این گرمخانه اهداف دیگری مانند ارائه خدمات بهداشتی- درمانی، بازپروری، روانشناسی و مددکاری هم دنبال می شود.

معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهردار تهران بیان کرد: با افتتاح این گرمخانه، شمار گرمخانه‌های ویژه بانوان به چهار مرکز می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.