محسن هاشمی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح ایستگاه متروی مولوی تاکید کرد که تعطیلی مدارس پایتخت در کاهش ذرات معلق هوا تاثیر ندارد اما موجب حفظ سلامت دانش‌آموزان می شودچراکه این قشر در برابر آلودگی هوا آسیب پذیرترند.

وی در خصوص افتتاح ایستگاه مولوی هم گفت: شهردار تهران پیش از این قول داده بود که هر ماه یک ایستگاه مترو در پایتخت افتتاح کند که تقاضای شورای شهر عمل به این وعده بود. 

به گفته هاشمی، سه هفته پیش شهردار تهران قول داد که سه ایستگاه جدید افتتاح می‌کند که امروز ایستگاه مولوی بهره برداری شد و البته ۲ رام قطار هم به چرخه مترو افزوده شد.  

رئیس شورای شهر تهران در مورد جلسه با رئیس قوه قضائیه نیز گفت: موضوع اعاده حقوق شهروندی بود و همچنین در مورد حقوق مکتسبه مردم و اتفاقات شهر نیز صحبت شد.  

وی ادامه داد: عمده بحث این جلسه موضوعات شهرسازی بود و همچنین مسأله تراکم اضافه و ماده ۵ و ۱۰۰ نیز مطرح شد که آقای رئیسی توجه‌شان به موضوع عدم انجام خلاف در حوزه شهرسازی بود.

استفاده روزانه پنج هزار نفر از ایستگاه مولوی

همچنین در این مراسم سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت با افتتاح و راه اندازی ایستگاه مولوی روزانه پنج هزار مسافر به تعداد مسافران خط ۷ اضافه خواهد شد.

یوسف حجت در حاشیه افتتاح ایستگاه متروی مولوی در جمع خبرنگاران، افزود: هم اکنون بیش از ۶۵ هزار مسافر به صورت روزانه از خط ۷ مترو استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: سرفاصله حرکت قطار در این ایستگاه به مانند سایر ایستگاه‌های این خط ۱۰ دقیقه است.

به گفته حجت، خط ۷ مترو ۲۷ کیلومتر طول دارد و با ۲۲ ایستگاه فعال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ایستگاه مولوی روز دوشنبه با حضور شهردار و رییس شورای شهر تهران بهره برداری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.