به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک‌حسینی اظهارداشت: این سازمان در راستای پاسداشت ارزش‌ها و آیین‌های سنتی و ایرانی‌، ویژه‌برنامه‌های مفرح و متنوعی را به مناسبت شب یلدا در سامانسراهای بانوان و آقایان، گرمخانه‌ها و مراکز پرتو ویژه کودکان کار و خیابان درنظر گرفته است.
وی گفت: در جشنواره یلدا ۲۱ برنامه‌ مفرح در گرمخانه‎‌ها و سامانسراها و در ۲۴ مرکز پرتو ویژه کودکان کار و خیابان از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه برگزار خواهد شد.
حسینی افزود: این جشنواره با اجرای برنامه‌هایی همچون نمایش عروسکی، بازدید از موزه، شاهنامه‌خوانی، اجرای موسیقی سنتی، نمایش کمدی و ... همراه است.
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: با توجه به اینکه روح حاکم بر مراسم شب یلدا در فرهنگ ما با محوریت خانواده معنا پیدا می‌کند تلاش کرده‌ایم جهت و روح برنامه‌ها بر همین مبنا باشد.
وی تاکید کرد: عمده برنامه‌ها در سامان‌سرا و مددسراها با مشارکت داوطلبانه مردم بوده و گروه‌های فرهنگی و هنری بسیاری در کنار خیرین خواهان ارائه خدمت در ایام مراسم شب یلدا به مددجویان بودند. 
حسینی تاکید کرد: به عنوان مثال با مشارکت دو خیریه همدردی و همت بیش از یکهزار و ۷۰۰ پرس غذای ویژه شب یلدا تامین شده و یا سازمان میوه و تره بار در راستای مسولیت پذیری اجتماعی میوه برنامه‌های این شب را برای این مراکز تامین کرده که نمونه‌هایی از میزان علاقه و همت بالای شهروندان تهرانی برای مشارکت در امور خیریه‌ای دارد. 
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: این سازمان آمادگی واسط‌شدن میان خیرین، خیرخواهان و مددجویان و خانواده‌های کودکان کار برای مراسم شب یلدا و کمک‌های انسان‌دوستانه به آنان را دارد.
حسینی از اجرای دو برنامه ویژه در مددسراهای خاوران و چیتگر به طور نمادین برای مددجوهای زن و مرد خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.