به گزارش ایرنا، محمدحسین بوچانی روز شنبه در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی در برج میلاد اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می دهد با وجود تلاش های جمعی که برای روستا ها و شهرها انجام شده باید در بخشی از روش ها و طرح های اجرایی بازنگری انجام شود و در این بازنگری نیاز به تحقیق دارد. 
وی افزود: کژکارکردی ها و کم توجهی هایی به دستاوردهای علمی و پژوهشی صورت گرفته است که نیاز به مدیریت دارد. 
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ادامه داد: این جشنواره تلاش می کند تداوم فرایندهای گذشته که در برخیاز روستا ها و شهرها صورت گرفته که عقلانی نبوده است را مورد توجه قرا دهد. 
وی با تاکید بر اینکه بی توجهی به تحقیقات آفت هایی را در روستاها و شهرها ایجاد کرده است گفت: مدیران شهری به دستاوردهای پژوهش ها باید توجه داشته باشند. 
بوچانی بیان داشت: باید به حوزه علم و پژوهش دقت شود در شرایط سخت اقتصادی مسایل در حوزه اقتصادی، عمرانی و اجتماعی پیچیده شده است از این رو نیازمند بهره مندی از خرد جمعی و پژوهش هستیم. 
وی ابراز داشت: ضعف در جلب مشارکت همه ذینفعان برای ترسیم آینده شهر و روستاو حل مسایل مشکلات مهمترین نقطه ضعف است که باید مورد توجه قرار گیرد. 
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران  تاکید کرد: کم توجهی به تحقیقات و دستاوردهای علمی مشکلاتی را در مدیریت شهری ایجاد می کند که با اهتمام به مسایل تحقیقی می توان به شکوفایی دست یافت.
به گفته وی، چهار هزار و ١٠٩ اثر طرح به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.