سردار محمدرضا یزدی روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره گزارش کمیته ویژه بررسی موضوع حذف واژه شهید از تابلوهای معابر تصریح کرد: گزارش، گزارش خوب و جامعی بود و از ابتدا معلوم بود که شهرداری و مدیریت شهری به دنبال حذف واژه شهید نبودند.

وی در خصوص تعاملات بین شهرداری تهران و بسیج نیز گفت: ما با شهرداری تهران بسیار هماهنگ هستیم و به عنوان مثال در روز بارش برف به آقای حناچی اعلام کردیم اگر نیاز به حضور نیروهای بسیج است، اعلام کنند.

رسیدگی به خانواده جانباختگان اغتشاشات اخیر

سردار یزدی درباره رسیدگی به خانواده جانباختگان در اغتشاشات اخیر هم گفت: بعضی از افراد در اغتشاشات اخیر توسط اغتشاشگران مصدوم شده یا جان باختند که ما در حال شناسایی خانواده‌های آنها هستیم و موضوع رسیدگی به خانواده آنها در دست بررسی و اجراست.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تاکید کرد: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و مطالبه مردم درباره مسائل معیشتی و بهبود وضعیت زندگی یک مطالبه به حق است؛ هیچکس این موضوع را انکار نکرد اما چه کسی باور می‌کند که شهروندان به دلیل وضعیت معیشتی بانک و پمپ بنزین را آتش بزنند.

سردار یزدی بابیان اینکه اغتشاش‌ها و اعتراضات تنها در مناطق فقیر نشین نبود، گفت: ما در شمال تهران نیز اغتشاشاتی داشتیم اما بدانید که دشمنان ما ابتدا نقطه‌گذاری می‌کنند و در مناطق فقیر شروع به دسیسه می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم در روز اول به صورت مسالمت‌آمیز اعتراض خود را اعلام کردند اما با ورود اغتشاشگران به صف شهروندان معترض آن حوادث رقم خورد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تأکید کرد: دنیا به دنبال آن است که امنیت و آرامش کشور را بهم بزند و این اعتراض به هیچ وجه قابل مقایسه با کشورهایی چون فرانسه نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.