به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، رضا عبدلی، افزود: این طرح که به همت بسیج شهرداری ، با مشارکت مالی بیش از 20 میلیون ریال از طریق پرسنل سازمان و به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام به اجرا درآمد، حدود 3000 عدد نان بربری در برخی محله های جنوب شهر تهران به صورت رایگان توزیع می شود.
وی افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده با نانوایی های جنوب تهران، در روز پنجشبه (10 خردادماه) مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان، تنورهای پنج نانوایی به صورت صلواتی در اختیار مشتریان و روزه داران گرامی قرار گرفت.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در ادامه به اجرای طرح قرآنی ثقلین توسط پرسنل سازمان مدیریت پسماند اشاره کرده و گفت: این طرح در 15 شعبان، مصادف با نیمه شعبان؛ولادت حضرت مهدی (عج) با قرائت جزء یکم شروع و در 15 رمضان، ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با قرائت جزء سی ام پایان یافت .
رضا عبدلی ضمن اظهار خشنودی از اجرای این طرح گفت: در این طرح، کلیه پرسنل می توانند خانواده های خود را نیز در ثواب این ختم قرآن شریک کردندر و در پایان هر مرحله از طرح، مسابقه مکاتبه ای برگزار و به نفرات برتر به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.
هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز چهارشنبه بیست و یکم این ماه سالروز شهادت حضرت علی (ع) در سراسر کشور ادامه دارد.
تهرام/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.