به گزارش ایرنا، احد جاودانی شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ادبی پردیس خانواده که با حضور نویسندگان و شاعران از هفت استان کشور در محل فرهنگسرای مهر بومهن شهرستان پردیس برگزار اظهارداشت: برای استان تهران باید  زیرساخت‌های فرهنگی مناسب فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط شهر تهران را با کل استان تهران نباید مقایسه کرد، خاطرنشان کرد: استان تهران با جمعیت بالا دارای فضای فرهنگی متفاوتی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره ادبی پردیس خانواده خاطرنشان کرد: حضور چهره‌های فرهنگی و دوستان اهل قلم با آثار وزینی که در این جشنواره عرضه کردند، غنای خاصی به این محفل داده است.

فرماندار شهرستان نیز پردیس در این نشست اظهارداشت: ارزش‌های اخلاقی در جامعه ما آسیب دیده است و هنرمندان با خلق آثار وزین هنری خود در رفع آسیب‌ها اثرگذار خواهند بود.

عبدالعظیم رضایی افزود: مسئولان و تصمیم‌گیران در عرصه عمل از جوانان که سرمایه های عظیم و ارزشمند فرهنگی در جامعه ما هستند حمایت کنند.

فرماندار شهرستان پردیس ضمن تقدیر از حضور شاعران و نویسندگان حاضر در جشنواره  ادبی پردیس خانواده از هفت استان در  شهرهای پردیس و بومهن اظهارداشت: فضای مطلوبی در اختیار شرکت‌کنندگان در جشنواره نبود و از این بابت پوزش می خواهیم؛ امکانات شهر جدید پردیس محدود است و فضای مناسب برای برگزاری این مراسم هنوز تامین نشده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جشنواره شاعران و نویسندگان از هفت استان تهران، البرز، گیلان، مازندران، قم، سمنان و قزوین با ارسال ۷۰۰ اثر در دو بخش شعر و داستان با ارسال آثار خود شرکت کردند و محمد علی بهمنی، عبدالجبار کاکایی، حمیدرضا شکار سری، محمد جواد جزینی و رضا عبداللهی داوران این جشنواره بودند.

 در پایان این جشنواره به ۹ نفر از برگزیدگان در سه بخش شعر نو، شعر کلاسیک و داستان کوتاه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.