حجت الاسلام حسین قدوسی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: مهمترین اصل در مدیریت جهادی، حفظ اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان است تا در سایه این اتحاد، بهترین خدمات به جامعه ارائه شود.
وی با تأکید بر لزوم توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون گفت: اگر به توان و ظرفیت داخلی استفاده کرده و به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب توجه شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مدرس، نماینده تراز مجلس بود که امام خمینی(ره) نیز همواره به مردم سفارش می‌کردند که نماینده‌ای مانند ایشان به مجلس بفرستند.
وی شناخت نفوذی‌های دشمن، ساده‌زیستی، مردمداری، شهادت‌طلبی و عدم تغییر روحیه قبل و بعد نمایندگی را از شاخصه‌های بارز شهید مدرس یاد کرد.


هدف از توطئه اخیر در کشور از بین بردن زیر ساخت های نظام بود
امام جمعه شهر خیرآباد نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: هدف از توطئه و اغتشاشات اخیر این بود که با آشوب و اغتشاش، قتل و غارت، بستن راه‌های حیاتی و از بین بردن زیرساخت‌های نظام، کشور را به زانو در بیاورند و در نتیجه محور مقاومت را از پای در بیاورند.
حجت الاسلام جعفر طزری افزود : دشمنان ابتدا از لبنان و سپس عراق آشوب‌ها را آغاز کرده و این آشوب‌ها را به بهانه افزایش قیمت بنزین به داخل ایران بکشانند که با الطاف الهی، درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، این توطئه خنثی شد.
وی تصریح کرد: لازم است تا از حوادث اخیر عبرت و درس گرفت که از انجام هرگونه کاری که باعث ناراحتی و نارضایتی مردم شود خودداری کرد و اگر قرار است کاری صورت گیرد، مردم باید مطلع باشند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.