حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر خور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب این جنایات در عزم ملت ایران خللی ایجاد نمی‌کند.
وی گفت: ایران اسلامی با این گونه حمله ها هرگز به خود نخواهد لرزید و مقاومت و پایداری ملت در مقابل حمله ها و نقشه های شوم دشمنان تقویت خواهد شد.
حجت الاسلام مهدی نژاد با اشاره جنگ هشت ساله دفاع مقدس عنوان کرد: با حملات ناکام تروریست ها روز به روز نفرت و دشمنی ایران و حکومت های اسلامی نسبت به آنها افزایش خواهد یافت.
امام جمعه خوروبیابانک با اشاره به اینکه ایران اسلامی 17 هزار شهید در درگیری منافقان تقدیم انقلاب کرد، گفت: ملت ایران از این روزهای سخت درس بزرگی گرفته و قدرت دفاعی خود را تقویت و ارتقا داده است.
خطیب جمعه خوروبیابانک همچنین باتبریک فرارسیدن فرخنده سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهارکرد: زندگی امام حسن مجتبی (ع) جلوه ای از همه زیبائیها و شکوه و عظمتها به خصوص در بخش بخشش و سخاوت است.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن شب های قدر گفت: اهمیت شب قدر برای همه مردم روشن بوده چرا که شب قدر مهمتر از هزار شب است.
وی افزود: صفا و صمیمیت در زندگی با محبت ظهور می کند.
شهرستان خوروبیابانک در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
پ / م - ف / 6022 انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.