به گزارش عصر دوشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، «فرنوش نوبخت» افزود: ۱۳ آبان ماه سال گذشته، یک میلیون و ۶۷۹ هزار و ۶۸۷ نفر با خطوط مترو تهران و حومه جابجا شدند که این رقم امسال به یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۲۱ نفر رسیده است که افزایش بیش از  هفت درصدی مسافران را نشان می‌دهد.
به گفته نوبخت، آمار جابجایی مسافر در آبان‌ماه امسال نیز نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

خرابی‌های مترو تهران ناخواسته است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه سرویس‌دهی در خطوط مترو تهران و حومه با کمترین نقص انجام می‌شود، تصریح کرد: یکی از نقاط قوت مترو تهران ایمنی و سرویس‌دهی به موقع آن است اما در بعضی مواقع نقص فنی موقت در قطارهای مترو اتفاق می افتد که آن خرابی‌ها ناخواسته و حداقل است، اما تمامی تلاش خود را برای کاهش‌ این اختلالات به کار خواهیم گرفت.
نوبخت ادامه داد: کاهش زمان حرکت قطارها در خطوط مترو، شهروندان تهرانی را به استفاده بیشتر از این ناوگان ریلی درون شهری ترغیب کرده است و امسال توانسته ایم به مدد کارشناسان فنی، کارکنان شرکت و همکاری متخصصان داخلی شاهد کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط ۷ گانه مترو باشیم.

برپایی کارگاه هنر «کاغذ و تا» در ایستگاه صادقیه
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برپایی کارگاه هنری «کاغذ و تا» به مناسبت روز اوریگامی خبر داد.

نوبخت گفت: این کارگاه آموزشی به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی با همکاری سرای محله شهران شمالی امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در ایستگاه مترو صادقیه برگزار شد.
وی اضافه کرد: این برنامه فرهنگی با هدف بالابردن خلاقیت و توانایی ذهن، رشد فکری و تقویت تمرکز در یادگیری و همچنین فعال کردن تفکر خلاقانه برای سنین مختلف برگزار شد.
در این برنامه با تا کردن کاغذ به شکل های هندسی متفاوت، بدون نیاز به بریدن و یا چسب زدن اشکال متفاوتی ارائه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.