به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران در تیرماه امسال ۲ هزار و ۲۷۷ دوچرخه سوار، در مردادماه  ۲ هزار و ۶۸۱ دوچرخه سوار و همچنین در شهریور ماه امسال نیز ۲ هزار و ۴۰۲ دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند که این میزان نسبت به ۳ ماه ابتدایی امسال با رشد همراه بود.

در ۳ ماهه ابتدایی امسال ۴ هزار و ۲۹۸ دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند که این آمار در ۳ ماهه دوم سال با ۳ هزار و ۷۲ نفر افزایش و به ۷ هزار و ۳۷۰ دوچرخه سوار رسید.
با اجرا شدن این طرح فرصت استفاده کردن از مترو برای دوچرخه سواران مهیا شده و مسافرانی که از دوچرخه های تاشو با ابعاد۳۰×۶۰×۹۰ استفاده می کنند در تمام روزهای هفته به غیر از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ دقیقه و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ که پیک مسافری محسوب می شود وارد شبکه مترو شوند.
امکان استفاده از دوچرخه‌های معمولی تنها در ایام تعطیلات رسمی و ۱۳ روز اول فرودین ماه مجاز است اما براساس تمهیدات اتخاذه شده از ابتدای مردادماه ۹۸ ورود دوچرخه های عادی به مترو، نیز در تمام روزهای هفته از ساعت ۲۰ بلامانع است اما برای تردد بهتر مسافران در روزهای هفته باید از دوچرخه تاشو استفاده کنند.

ناوگان مترو تهران و حومه در ۷ خط و با ۱۲۲ ایستگاه فعال است

تهرام/۷۲۴۳//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.