به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، عباس سالاری در تشریح دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این منطقه اظهار داشت: محیط‌بانان منطقه ورجین عصر روز گذشته در جریان ماموریت گشت و پایش، به یک خودرو سواری پارک شده در حاشیه جاده مشکوک می‌شوند.
وی با اشاره اینکه ماموران در ادامه، رهگیری خود را از کنار این خودرو آغاز کردند، افزود: پس از گشت در منطقه، سرانجام محیط‌بانان این گروه شکارچی غیرمجاز را مشاهده کرده و پس از تعقیب آنان در نهایت توانستند این سه متخلف را قبل از شروع به شکار دستگیر کنند.
سالاری بیان داشت: از این گروه متخلف، یک قبضه سلاح غیرمجاز خفیف با ۳۰تیر فشنگ، یک قبضه سلاح غیرمجاز تک لول ساچمه زنی با ۱۱ تیر فشنگ و سایر وسایل شکار کشف و ضبط شد.
رییس منطقه حفاظت شده ورجین تصریح کرد: پرونده قانونی برای این متخلفین تشکیل شد و این سه نفر در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
براساس این گزارش همچنین روز گذشته در منطقه اثر طبیعی ملی تنگه واشی فیروزکوه، محیط بانان این منطقه در جریان ماموریت گشت و کنترل، یک فردی را قبل از شروع به هرگونه تیراندازی و شکار دستگیر کردند که از وی یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول دارای مجوز حمل به همراه هشت تیر فشنگ کشف شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.