سید ابوالفضل پرپنجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد ادارات مناطق ۲، ۵، ۶، ۷، ۹، ۱۲، ۱۸، ۲۱ و۲۲  شهر تهران ظهر امروز توسط تعدادی از خیران اطعام شدند.

به گفته وی همچنین خیران علاوه بر اطعام ایتام و مادران آنها به هر خانوار دو و نیم کیلو مرغ گرم و سه کیلو سیب نیز اهدا کردند. 

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه این اطعام و احسان در مسجد جامع شهرک گلها در منطقه ۲۲ تهران و با همکاری اداره کمیته امداد این منطقه برگزار شد افزود: خیران برای این اطعام واحسان بیش از ۴۴ میلیون تومان هزینه کردند.  

وی بیان کرد: همچنین شهرداری تهران ۱۴ دستگاه اتوبوس برای انتقال ایتام و مادران آنها به مسجد جامع ولی عصر در منطقه ۲۲ به صورت رایگان در اختیار کمیته امداد ادارات قرار داد.

پرپنجی همچنین به برنامه فرهنگی بصیرت افزایی خانواده کمیته امداد استان تهران نیز پرداخت و گفت: این برنامه فرهنگی عصر روز گذشته با سخنرانی سردار محمد علی جعفری (فرمانده سابق سپاه) و موسسه اوج در بوستان ولایت برگزار و بیش از ۵۵٠٠ مددجو به صورت رایگان در این دوره آموزشی شرکت کردند.

وی ادامه داد: این برنامه با رویکرد توانمند سازی اقتصادی، فکری، فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شد تا بتوانیم در مسیر اشتغال مددجویان گام های خوبی را برداریم.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.