حسین جعفری سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: این کتاب با بهره گیری از علوم مدیریت و تجربه اساتید در زمینه مدیریت و برنامه ریزی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی مخصوصا در سطح خرد محله ای منتشر شده است.
وی گفت: این کتاب با هدف آموزش و توانمندسازی مسئولین حوزه های فرهنگی-اجتماعی، دانشجویان رشته های مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، مدیریت شهری محله محور، دانش پذیران تک پودمان و برای توانمندسازی ارکان و فعالین مدیریت محله با زبانی ساده و مثال هایی کاربردی تالیف و منتشر شد.
جعفری ادامه داد: توجه به اصول و مبانی هر علمی می تواند معرف گام نهادن در مسیر درست و انتخاب آگاهانه باشد که موجب کاهش پیامدهای منفی و افزایش پیامدها و بروندادهای مثبت در عملکرد سازمان ها به ویژه سازمان ها و موسسات فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر تهران می شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه و بودجه نویسی درمدیریت به ویژه مدیریت محله می تواند فعالیت های فرهنگی و اجتماعی درحوزه شهری راشکوفا کند.
جعفری یادآور شد: این کتاب در مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی و در شهر تهران در دسترس عموم می باشد و علاقمندان می توانند این کتاب را خریداری کنند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7243/1735//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.