استاندار تهران گفت: بررسی‌های صورت گرفته نشان می دهد که تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار در استان تهران نسبت به سال 96 افزایش یافته است.

به گزارش جماران، انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران در حاشیه چهارمین جلسه شورای اشتغال استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسائلی درباره رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و شرایط و بستر اینکه بتوانیم فضای کسب وکار را بهتر و بهبود ببخشیم و موانع تولید را برطرف کنیم در جلسه کارگروه اشتغال مطرح شد.

وی بیان داشت: میزان فارغ‌التحصیلان بیکار نسبت به سال 96 افزایش یافته است و در این زمینه باید آسیب‌شناسی صورت بگیرد.

استاندار تهران ادامه داد: سند توسعه و آمایش استان را تهیه کردیم، فضای کسب و کار را باید در استان تهران ایجاد کنیم و باید فضایی ایجاد کنیم که اوضاع بهتر شود.

بندپی گفت: در شعاع 120 کیلومتری تهران ممنوعیت فضاهای صنعتی وجود دارد که مشکلاتی را ایجاد کرده و قرار شده با مسؤولان ذیربط جلسه‌ای در این خصوص داشته باشیم تا کارخانجاتی که نوسازی و بازسازی داشتند و آلودگی ندارند بتوانند کار خود را توسعه و تولید را افزایش دهند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر افزایش ازن در شهر تهران گفت: ازن یک اکسیدان قوی است و ترکیب خاص و مشخصی دارد و نباید از یک حدی بالاتر برود. در حال حاضر بررسی علت افزایش ازن را در دستور کار قرار داده‌ایم و صنایع آلاینده در این خصوص شناسایی می‌شوند.

استاندار تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر کشت صیفی‌جات آلوده گفت: مزارعی که با آب‌های آلوده آبیاری شوند شناسایی خواهیم کرد و نسبت به حذف این مزارع اقدام خواهیم کرد و باید تمامی مزارع ما بر اساس استانداردها آبیاری شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.