به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه های این هفتهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه بخش لواسانات شمیرانات گفت: همین بیماری فراگیر که شهروندان درگیر آن شدند نتیجهٔ سریز زباله هایی است که همچون تپه انباشته شده بودند.

وی گفت: اولویت کار شهرداری ها باید هماهنگی با وزارت کشور برای پاکسازی باشد که اتفاقاً داوطلبان بسیاری هم دارد نه موکب بردن و عکس گرفتن!

امام جمعه لواسانات تصریح کرد: بدتر از این تصادفاتی بود که در آن نخبگان حوزوی که در آیندهٔ انقلابی کشور مؤثر بودند کشته شدند و خانواده هایی که عزادار شدند؛ این بی برنامگی باعث تأسف است مسئولان دست بردارند و کار را برای سال آینده آغاز کنند.

لواسانی همچنین با اشاره به دست گیری روح الله زم گفت: دست یابی به شبکهٔ گسترده نفوذی و خائنان داخل کشور کار پیچیده اطلاعاتی و امنیتی و از دستاوردهای نیروهای انقلابی سپاه پاسداران بود.

وی اظهار داشت: این اقدام در آستانۀ انتخابات مجلس با توجه به نقش مخرب کانال فاسد آمدنیوز در سالهای اخیر و همکاری‌های داخلی آن و نقش سرویس‌های جاسوسی‌ خارجی و هماهنگ‌های حقیر آن در ایران،امید انتخاباتی به مراتب مردمی‌تر و پرشورتر را می دهد.

لواسانی تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم که شبکه نفوذ هیچ‌گاه از بین نمی‌رود و همواره باید مراقب باشیم اما الان کم‌جان شده است و مردم با آزادی بیشتری و فشار کم‌تری از سوی معاندان وارد انتخابات خواهند شد و به فضل الهی به جوانان انقلابی، متدین، کارآمد، مبتکر، حزب‌ اللهی، پرتوان، دارای سلامت نفس و سلامت مالی رأی خواهند داد.

وی ضمن تسلیت شهادت جانسوز پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در هفتهٔ پیش رو گفت: معنای حرکت اربعین این است که جهان برای ظهور امام زمان (عج) آماده می‌شود. انقلاب اسلامی بستر ظهور و اربعین مسیر ظهور است.

لواسانی ضمن تأکید بر اهمیت تقوا بیان داشت: اگر بخواهیم تقوا را تجسم بخشیم باید به سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) نگاه کنیم و تک‌تک‌ رفتار ایشان را یاد گرفته و سرمشق خودمان قرار دهیم.

خطیب جمعه لواسانات خطاب به نمازگزاران گفت: به شما توصیه می‌کنم کتاب شریف سنن النبی مرحوم علامه طباطبایی را بگیرید و هر روز یک یا دو روایت آن را بخوانید و به آن عمل کنید.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.