به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد راشکی در خطبه های این هفته نیمروز با بیان اینکه آمریکار کارگزار رژیم صهیونیستی و به وجود آورنده داعش و جریان های تکفیری است اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملکرد شایسته خود توانسته نقشه های شوم آمریکا را در منطقه برهم زند.
وی بیان کرد: توان موشکی و دفاعی ما روز به روز در حال افزایش است تا توان دفاع در مقابل دشمنان اسلام و اهل بیت را داشته باشیم.
وی با اشاره به عزت و کرامت انسان در نزد خداوند افزود: وصل شدن به اهل بیت عصمت و طهارت، گفتن سخن حق، مبارزه کردن با نفس، محبت و ارادت به خداوند و بدی را با خوبی جواب دادن از جمله مواردی است که عزت و کرامات انسان ها را در نزد خداوند بالا می برد.
امام جمعه نیمروز با تبریک هفته تربیت بدنی گفت: اداره ورزش و جوانان این شهرستان با کمترین امکانات توانسته گامهای مثبتی در امر ورزش جوانان بردارد که قابل تقدیر است.
حجت الاسلام راشکی همچنین شهادت حضرت رقیه(س) را تسلیت گفت و افزود: محبان اهل بیت (ع) اگر نمی توانند در کنگره عظیم پیاده روی شرکت کنند می توانند با کمکهای خود به زائران در این ثواب شریک شوند.
به گزارش ایرنا منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.