به گزارش ایرنا، سیاوش شهریور روز چهارشنبه در همایش اولیا و مربیان مدرسه ابتدایی و متوسطه شهید بسمی منطقه یک تهران اظهار داشت: همکاری والدین، دانش آموزان و مدارس و ارتباط صمیمی میان آنها الزامی برای تربیت انسانی خردمند و بزرگ است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آموزش مهارت های زندگی در تمام زمینه ها علاوه بر دروس تئوری مدارس از ضروریات امروز جامعه است.

وی تأکید کرد: باید به فرزندانمان درس صبوری و گذشت دهیم تا خانواده ایرانی همانند گذشته پایدار بماند و شاهد کاهش آمار طلاق باشیم.

فرماندار شمیرانات گفت: والدین باید مطالعه کنند و بدانند دیگر امکان تربیت فرزندان با روش های سلبی ممکن نیست و باید آنها را قانع کرد تا راه صحیح را آموزش دیده و از آسیب ها محفوظ بمانند.

شهریور تصریح کرد: اگر محیط خانواده و مدرسه را شاد نگه داریم و تربیت را با خرد و آگاهی همراه کنیم هیچگاه فرزندانمان به سمت مشروبات الکلی و مواد مخدر جذب نمی شوند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و ۲ بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر دارای ۶۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۴۰۳ مدرسه دولتی و غیردولتی در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.