به گزارش خبرنگار ایرنا، سنگ‌پرانی دلالان سرپایی به تعدادی از خودروهای پارک شده آسیب رساند و یکی از شهروندان حاضر در محدوده به دلیل اصابت سنگ مجروح شد.

این درگیری با ورود نیروهای انتظامی شهرستان خاتمه یافت و عاملین اغتشاش پس از شناسایی دستگیر شدند.

خیابان فروردین جنوبی شهر پردیس پاتوق هر روزه دلالان سرپایی مسکن مهر پردیس است، دلالانی که بدون پرداخت سرقفلی، اجاره، رهن، مالیات، هزینه آب و برق و تلفن با خرید و فروش واحدهای مسکن مهر پردیس به متقاضیان از همه جا بی خبر، سود کلانی به جیب می‌زنند.

در برخی از مواقع تعداد این دلالان سرپایی مستقر در پیاده روهای خیابان به قدری زیاد است که عابران به ویژه بانوان ترجیح می‌دهند برای رد نشدن از کنار آنها مسیر خود را دورتر کنند.

دلالان سرپایی کارت ویزیت خود را که فقط نام و شماره تماس در آن نوشته شده به متقاضی می‌دهند و به همراه متقاضی تا درب ورودی کارگزاری مسکن مهر می روند و از محاسن مساکن مهر پردیس برای او می گویند تا شاید بتوانند، ملکی را به قیمت بالا بفروشند و یا واحد متقاضی را با قیمتی پایین تر از حد معمول برای سود بیشتر خریداری کنند.

دلالان سرپایی مسکن مهر عامل ایجاد اغتشاش بودند

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با توجه به مطرح شدن بورس مسکن برای خرید و فروش در فضای سالم و به منظور پیشگیری و جلوگیری از متضرر شدن خریدار و فروشنده، دلالان سرپایی این درگیری را ایجاد کردند.

هدایت با بیان اینکه ما با بنگاه‌های رسمی مشکل نداریم، اظهار داشت: آنها بر اساس چارچوب نظام صنفی فعالیت دارند و مشکل ما با دلالان سرپایی است که به دلیل ساماندهی در درب ورودی کارگزاری با نیروهای ما درگیر شدند.

وی افزود: دلالان سرپایی امنیت مردم را بر هم زدند و خساراتی به خودروهای پارک شده و درب ورودی کارگزاری وارد کردند که با همکاری به موقع نیروی انتظامی برطرف شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: از علیرضا آغاجری دادستان شهرستان پردیس درخواست و انتظار برخورد جدی با متخلفان را داریم تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

هدایت ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد به موقع نیروی انتظامی، اظهار داشت: ما در جهت ایمن سازی ورودی کارگزاری و ایجاد فضای آرام برای حل مشکلات مالکان پروژه‌های مسکن مهر پردیس تعدادی نیروی انتظامات را در ورودی درب کارگزاری مستقر کردیم.

وی عنوان کرد: با استقرار مستمر نیروهای انتظامات شرکت عمران و با کمک نیروی انتظامی شهرستان در جلو درب ورودی کارگزاری مشکل دلالان سرپایی مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به ایجاد اختلال در بازار خرید و فروش مسکن مهر توسط دلالان سرپایی خاطر نشان کرد: آنها واحدهای مالکان را با قیمت پایین می‌خرند و با قیمت‌های چندین برابری به متقاضیان دوم و سوم می‌فروشند و حضور آنها در جلوی کارگزاری به نفع متقاضیان نیست.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.