سید مهدی هدایت شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با این اقدام قانونی 3 هزار و سیصد واحد مسکونی به ظرفیت واگذاری متقاضیان در فاز 8 پردیس اضافه شد.
وی در ادامه افزود: اواخر سال 91 به علت وجود معارض حقوقی عملیات اجرایی پروژه ها در فاز 8 مسکن مهر پردیس متوقف شد با پی گیری های صورت گرفته و با مساعدت مجمع قضایی تهران رای به نفع دولت صادر شد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: عملیات اجرایی 600 واحد با پیشرفت فیزیکی 30 تا 50 درصد به دلیل وجود معارض در این فاز نیمه کاره باقی مانده بود.
هدایت در ادامه افزود: پس از ورود دادستان پردیس در برخورد با پیمانکاران بد عهد مسکن مهر، 12پروژه که فعالیت عمرانی آنها در این فاز متوقف شده بود بعد از 5 سال رکود، فعالیت عمرانی خود را از سر گرفتند.
گفتنی است، پس از افزایش این ظرفیت در فاز 8 مسکن مهر پردیس ، 30 هزار واحد مسکونی در این فاز به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

*مدارس فاز 8 مسکن مهر پردیس تا خرداد 98 تکمیل می شوند
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تکمیل 8 مدرسه این فاز خاطر نشان کرد: بودجه ای بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای تکمیل مدارس تخصیص داده شده و پس از تکمیل این مدارس قبل از خرداد سال 98 در اختیار آموزش و پرورش شهرستان خواهد گرفت.
هدایت در ادامه اظهار داشت: با راه اندازی مدارس فاز 8 مسکن مهر پردیس، دانش آموزان در فاز محل سکونت خود ادامه تحصیل خواهند داد.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9442 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.