سردار «محمدرضا یزدی» روز شنبه در حاشیه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم تهران امسال نیز همانند سایر شیعیان و عشاق اباعبدالله(ع)در مراسم پیاده‌روی جاماندگان حضور گسترده‌ای دارند. 

وی با بیان اینکه این عشق و ارادت مردمی ارزشمند است، افزود: مردم با حضور خود در مراسم پیاده‌روی اربعین به دنیا ثابت می‌کنند که برای رسیدن به اهداف خود پای حکومت عدل الهی ایستاده و آمادگی لازم را برای ظهور حضرت مهدی(عج) دارند و از هیچ تلاشی برای تشکیل حکومت الهی کوتاهی نخواهند کرد. 

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ به برقراری امنیت کامل در مراسم پیاده‌روی اشاره کرد و افزود که برای این امنیت از نیروهای بسیجی، انتظامی و پاسداران کمک گرفته شده است. 

به گفته وی محدودیت‌های ترافیکی مناسبی نیز توسط پلیس راهور در مسیرهای پنج‌گانه اعمال شده است. 

سردار یزدی ادامه داد: محدودیت ترافیکی میدان امام حسین(ع) نیز تا ساعت 10 و  30 دقیقه امروز اعمال می‌شود و از این ساعت به بعد این مسیر باز می‌شود.

هفتمین مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی شهر تهران از میدان امام‌حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم(ع) امسال برگزار می‌شود و در منطقه ۲۰ خیابان‌های فدائیان اسلام، شهید رجایی، ورامین و دسترسی‌های بزرگراهی پیرامون حرم مطهر از جمله مسیرهای پیاده‌روی روز اربعین هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.