حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پیشوا  با بیان اینکه پیاده روی اربعین، مقدمه‌ای برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت است گفت: اربعین حسینی، امانتی الهی است که همه افراد وظیفه دارند تا نسبت به زنده نگاه داشتن آن اقدام کنند، حرکتی که طی ده سال گذشته به عنوان پیاده روی اربعین شکل گرفته، باعث تحیر و تعجب دشمنان اسلام و اقتدار پیش از پیش مسلمانان شده است.
وی گفت : بسیاری از ژنرال‌های آمریکایی به صراحت، تعجب و وحشت خود را از این اجتماع عظیم ابراز داشته‌ و ضعف خود را در مقابله با ده میلیون انسانی که یکصدا فریاد استکبار ستیزی سر می‌دهند اعلام کرده‌اند.
وی تصریح کرد: حضور قومیت هایی از مذاهب و ادیان مختلف الهی از شیعیان تا برادران و خواهران اهل تسنن، رژه اقتدار ملت‌های مظلوم جهان است که زمینه ظهور یگانه منجی عالم بشریت را فراهم می‌کند، این که روزانه 300 هزار نفر از مرزهای ایران به سمت کربلا حرکت می‌کنند اتفاق عظیمی است که در هیچ جای جهان نمونه آن دیده نمی‌شود.
باقری با تقدیر از مهمان‌نوازی مردم عراق از زائران امام حسین(ع) گفت: این محبت و دوستی ایام اربعین، تنها مختص زمان ظهور امام زمان(ع) است که در آن مردم مشتاقانه و بدون چشمداشت،از یکدیگر پذیرایی می‌کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه پیشوا با اشاره به اقدام شجاعانه سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری روح الله زم گفت: فرزندان انقلابی ملت در سازمان اطلاعات سپاه، با اقتدار و اشراف اطلاعاتی موفق شدند تا سرشبکه سایت آمدنیوز را دستگیر کنند تا این پیام را به دشمنان مخابره نمایند که فرزندان ایران اسلامی، تمامی توطئه‌های دشمن را شناسایی و با دستگیری مزدوران، آنان را به سزای عملشان می‌رسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.